Brouwer2China.reismee.nl

Einde aan de voorbereidingen, tijd voor het echte werk

Nog één nachtje in ons eigen schone bed, dan gaat het gebeuren!

We hebben intentingen gehaald, visa geregeld, alvast ingecheckt in het vliegtuig (Jasmijn bij het raam, Merel een stoel ervoor!), nieuwe koffers, nieuwe schoenen (...). Alle reisdocumenten op orde, het huis uitbesteed, de hond uitbesteed, een test-inpak-sessie gedaan (moet passen, moet passen...).

Morgen de laatste loodjes, alles echt in de tassen, nog even dat laatste shirtje erbij proppen, de deur dicht en gaan!

Peter Z

Hoi Brouwertjes!
Een geweldige tijd toegewenst in China. Wij zullen jullie blog volgen!
Groeten vanuut Aalten.

Schaikjes

Lieve familie,
Eindelijk is het dan zover... jullie grote reis gaat beginnen! Een heel goede reis gewenst!! En super leuk dat wij jullie kunnen volgen!
Lieve groetjes uit Colombia!

Fam Lijnkamp

hé leuk idee deze blog.
Wij wensen jullie een mooie reis, groetjes aan Erwin, Esther en de kinderen. Chris, Jolanda, Thomas en Lotte

Brunsveld

Geniet ervan!!! Spannend en die foto's op het blog halen wel herinneringen omhoog

Tante Corrie en oom Jan

Lieve allemaal.
Fijn dat wij mee mogen genieten van jullie 2e reis naar China.
Een prachtige reis gewenst en wij gaan jullie blog zeker volgen.
Liefs van ons uit Apeldoorn

Peter Jan & Josien

Wij wensen jullie een hele fijne reis!!