Brouwer2China.reismee.nl

Home sweet home!

We zijn weer thuis! Gistermorgen dobberden we nog met z'n allen in de golven van de Zuid Chinese zee, nu hangt de was alweer aan de lijn, hebben we een heerlijk broodje van Bakker Hilvers op en zijn de koffers weer uitgepakt. Zo snel kan het gaan!

We zijn blij dat we er weer zijn. Vannacht leek het er nog even op dat we noodgedwongen in Beijing moesten blijven omdat we onze overstap leken te gaan missen. Een vertraging vanaf Sanya, een lange rij bij de douane en Chinese ambtenaren op z'n aller ambteNAARST in Beijing stonden tussen ons en ons eigen bedje in, maar met een beetje doordouwen en een sprintje naar de gate voor 'Emsterdem' kwam het goed. De stewardess bij de deur van het vliegtuig begroette ons tenminste wel met een heerlijk 'goedenavond!' Leuke bijkomstigheid van deze vlucht: we vlogen met een gloednieuwe Airbus A380 (dubbeldekker) en vijf van ons hadden een upgrade naar de business class. De meiden lagen dus als prinsessen languit te slapen! Op Schiphol stonden beide opa's en oma's te wachten. Lekker om zo thuis te komen!

We hebben drie indrukwekkende weken achter de rug. Veel moois en ook minder moois gezien, geroken en beleefd in China. In ieder geval hebben Jasmijn, Fleur en Merel nu een beeld bij hun geboorteland, en daar ging het om! We zijn blij dat we deze reis samen met Erwin en Esther, Fleur en Merel hebben kunnen maken. Een ervaring om nooit te vergeten. En dan nu aan de slag met de vele fotoos. Wat zou de foto van het jaar worden? :-)

Schaikjes

Pfff wat super dat jullie die vlucht naar "Emsterdem" nog gehaald hebben zeg...! En weer veilig thuis in Giesbeek zijn! Nu heerlijk gaan bijkomen en nagenieten...!
Groetjes van ons 4
PS Pauline, is de was al droog ;-)?