Brouwer2China.reismee.nl

Terug in Nanning

Er staat hier een elf-jarige te neurien onder de douche. Ze vindt de badstof slippers van het hotel VET COOL. Het uitzicht op het zwembad vanaf de negende etage idem. Ze weet feilloos de handigste lift te vinden en wil natuurlijk weten hoe het hier met de wifi zit.

Ik moet ineens denken aan 10 jaar geleden. Heel veel is nog hetzelfde. Het hotel, de kamers zien er nog net zo uit. Het tapijt is wat verkleurd maar nog steeds groen, de witte marmeren trap... Alleen lag er toen een uitgeteld hoopje mens in een kinderbedje, knock out van alle indrukken en een lange dikke huilbui. En nu loopt hier zo'n vrolijke tiener rond... *grijns* Wat een geluk is het toch...

We hadden een lange reisdag vandaag. Om 09.00 uur de van Maarens uitgezwaaid, 10.45 vertrek uit het hotel in Shanghai, naar een ander enorm vliegveld, keurig op tijd door onze gids afgeleverd bij de douane, dus direct ingecheckt. Daarna 2 uur wachten tot boarden. Een twee uur durende, voorspoedige vlucht naar Nanning, daar ontvangen door gids Pen die de komende week bij ons blijft. Nog een uurtje met de auto door de spits van Nanning en toen kwam er ineens veel herkenbaars in beeld, het hotel en de straatjes waar we onze eerste dagen met Jasmijn hebben doorgebracht. Leuk om hier weer te zijn. Beetje afgepeigerd zijn we wel. We wilden nog zwemmen maar als Jasmijn zelfs liever naar bed wil, wat heb je dan nog in te brengen? Morgen maar eens op het gemakkie hier rondkijken en misschien even een keer lekker (westers) bunkeren (sst... ).

Liefs van Peter, Pauline en Jasmijn

Esther

Wat een land is dit! Overal mega veel Chinezen. Wat een indrukken in een paar dagen. Het begin van de reis begon al prima dat kan voor al niet meer stuk. Jullie veel plezier en we horen elkaars verhalen zaterdag weer. Knuffel vanuit Huainan

Frank, Nathalie en kids

Super leuk om al jullie avonturen te volgen. Vergeet in alle drukte niet te genieten van alles wat er om jullie heen gebeurd en uiteraard van elkaar.

Groeten,

Frank, Nathalie, Isa, Levi en Chiem

Kwartet van der Lee

Brouwertjes, leuke verhalen, zitten hier met veel plezier te lezen...... Geniet ervan met elkaar.