Brouwer2China.reismee.nl

Nat in Nanning

Vanochtend eerst maar eens even flink uitgeslapen en een ochtendje aangerommeld. Dat was hard nodig! Uitgebreid bakkie koffie in de lobby, potje uno, wat foto's uploaden, koffers even anders inpakken nu we voorlopig niet hoeven te vliegen. Heel veel meer zat er ook niet in want het kwam hier vandaag met BAKKEN uit de lucht!

Vanmiddag toch een poging gewaagd en even met paraplu's van het hotel de stad in gelopen. Sjonge, die blikken! Het is toch wel wennen. Sta je op zo'n grote kruising, mogen de voetgangers oversteken, loop je daar op die zebra voor 100 wachtende scooterrijders langs. Ze denken nog net niet hardop maar kijken des te meer... naar Jasmijn, vervolgens naar ons en weer terug naar Jasmijn, naar Peter (stiekem lachen) en naar mij. We hebben de routine inmiddels wel door. Gewoon vriendeljk teruglachen en Jasmijn zegt soms doodleuk ni hao als iemand te lang blijft kijken. Ha! That's my girl!

Ondanks de paraplu's kleddernat geregend (straten stonden lekker blank) dus knoopten Jasmijn en Peter er nog maar even een zwembadsessie aan vast. Met verplichte Baadmuts! Proest!

Nu staan de koffers en kleren startklaar voor de volgende halte, Guiping, waar we morgen met de trein naar toe gaan. Hier heeft Jasmijn haar eerste levensjaar gewoond.

Welterusten!

Peter, Pauline en Jasmijn

Schaikjes

We genieten hier van jullie foto's en verhalen! Goede treinreis! Adios!

Hans Edith Isa & Yin

Leuk dat jullie wel in het hoofdgebouw van het Majestic zaten! Helaas geen westers eten meer in het hotel ????
Geniet van alles, wij vinden het heerlijk om mee te lezen en veel te herkennen!
Groetjes vanuit Italie !

Albert en Liesbeth

Wat schrijf je toch weer leuk Pauline. Ik zou er mijn beroep van maken als ik jou was:-) Heel leuk om jullie belevenissen te volgen. Geniet van deze indrukwekkende en boeiende reis naar de roots.