Brouwer2China.reismee.nl

Yangshuo

Nou, wat is het hier abnormaal fijn! Vandaag zijn we gearriveerd in Guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo. Vanochtend zijn we om half 10 vertrokken uit ons vijfsterrenhotel (het was ook al te mooi om waar te zijn) en met een minibus naar deze locatie op het platteland gereden. Het leek een eeuw te duren voor we daadwerkelijk te stad uit waren en iets groens zagen, maar na bijna drie uur was de omgeving toch echt prachtig. Mooie bergen, kleine dorpjes en dan uiteindelijk in dit leuke guesthouse aangekomen. Het is hier wel warm en vochtig. Gelukkig is er een zwembad. Verder knusse kamers en een heerlijke keuken. Zowel westers als chinees, alles is lekker. Erwin en ik hadden gisteren geen tijd meer voor die massagevan 12 euro in het hotel, maar niet getreurd, het kan ook in Yangshuo. Dus met de taxi naar dr. Lily die op de brochure een nette witte jas aan heeft... Het zag er in werkelijkheid iets anders uit maar we zijn wel mega onder handen genomen. Morgen blauwe plekken? Nu lekker hangen op het terras van The Giggling Tree, potje Uno, dat werk! Heerlijk ontspannen!

Liesbeth

Hallo allemaal, wat leuk toch om jullie belevenissen te lezen. Indrukwekkend allemaal. En nu lekker ontspannen. Geniet ervan zou ik zeggen en heel veel plezier met elkaar!

Pauline

Hoi Liesbeth, volgende keer zullen we een paar Derksentasjes meenemen :-)

Liesbeth

Ja,inderdaad helemaal niet aan gedacht. Misschien kunnen we fotoshoppen :-)