Brouwer2China.reismee.nl

Jeeejjj! Zwemmen in zee!

Hoe word je wakker op een Bounty eiland? Nou, gewoon je ogen open doen! Giseren waren we best wel moe dus zijn we op tijd gaan slapen. Vanmorgen waren we best vroeg wakker. We hadden zin om te ontbijten alleen was er bijna alleen maar chinees eten als ontbijt. gelukkig vonden we geroosterd brood, fruit, komkommer, tomaat en gebakken ei. Later vond Erwin ook nog yoghurt en cornflakes. In bijna elk restaurant hebben ze ook sinaasappelsap. Hier gelukkig ook. Er was alleen geen koffie. Daarom gingen papa en mama en Erwin en Esther na het ontbijt eerst koffie zetten op de kamer. Daarna gingen we zwemmen.

We gingen eerst naar het zwembad. Dat was heel raar want het water was heel warm. 20-26 graden! Daarna gingen we naar het strand. Het was heel leuk om in de zee te spelen. Er waren veel golven, sommige heel hoog en sommige flut. Het water was wel heel zout maar gelukkig ook lekker fris.

Na het strand gingen we toch nog even in het zwembad spelen met de bal. Er was ook een douche met lekker koud water. Ik had me wel goed ingesmeerd maar ik ben toch verbrand. Zelfs op mijn oogleden.

Vanavond gingen we met de taxi naar de stad om bij de Pizzahut te eten. Gelukkig geen Chinees! De ober snapte er niks van. Het duurde heel lang voor al het eten kwam. Na het eten gingen we teruglopen naar het hotel. Het was nog heel warm en druk. Ik had niet zo'n zin meer om te lopen.

Groetjes van Jasmijn (met een beetje hulp van mama)

Reacties

Reacties

Brunsveld

Leuk verhaal jasmijn! Vinden zelfs je ouders het teveel Chinees eten????
Gr H&E&R&M&H

Oma en Opa uit Duiven

Schitterend verhaal Jasmijn, geniet nog maar fijn deze week

Liesbeth

Inderdaad heel leuk Jasmijn dat je ook wat geschreven hebt. En dat je de laptop uit de handen van mama hebt gepakt. Zo te lezen geniet je heel erg van deze bijzondere vakantie. Ik hoop dat je nog heel veel kunt zwemmen daar en doe de groeten aan je ouders!

Robert van Maanen

Klinkt allemaal prachtig, ik hoop dat jullie mooie foto's hebben gemaakt van jullie mooie reis zodat wij straks ook mogen mee genieten, groetjes en tot gauw ziens of horens ???? doeg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!